Hvad sker der hvis jeg sletter et tema der er i brug?

Links til temaer med fuld dansk understøttelse; alternativ grafik på forummet; måske bruger-til-bruger hjælp med at lave logoer og knapper?

Redaktør: Redaktører

Hvad sker der hvis jeg sletter et tema der er i brug?

Indlægaf Kennith » ons 21 jul, 2010 00:56

Jeg har et eksisterende board på www.uniquesystems.dk/forum Jeg har længe drømt om at få lavet mit eget layout på boardet og har bestemt mig til at nu skal det være. Men jeg har lige et par spørgsmål.

1. De eksisterende brugere benytter alle enten prosilver eller subsilver2 når jeg nu har lavet mit eget tema så ville jeg jo rigtig gerne have at alle bruger det kan jeg gennemtvinge et skift for alle brugere? hvad sker der hvis jeg bare opretter et nyt tema og så sletter de eksisterende?

2. Jeg så et andet indlæg hvor der bliver linket til et par guider om hvordan ændre sit layout dem vil jeg selvfølgelig kigge nærmere på. Men er der nogen der kan sige noget om hvilket tema der er det bedste at tage udgangspunkt i når man skal lave et nyt?

/Kennith
Kennith
phpbb begynder
phpbb begynder

Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad sker der hvis jeg sletter et tema der er i brug?

Indlægaf Jesper Møller » ons 21 jul, 2010 09:19

Du kan sagtens have flere temaer på samme bord ... så kan dine brugere selv vælge vilke tema de kan lide...

Du kan også i Administrations panelet sætte et bestemt tema til at være det folk skal bruge
I ACP'en under Generalt>boardfinnesser>Board grundlæggende kan du vælge vilket tema der skal være standard temaet og du kan sætte boradet til at tilsidesætte brugeres valg ... så vil alle få det tema du vælger

Hvis du selv vil lave dit eget tema vil jeg foreslå at du tager udgangspunkt i et tema der er baseret på Prosilver stylen
Billede
Inden du spørger i forum:
1. Læs først vejledningen
2. Læs i forum om dit spørgsmål er besvaret tidligere
3. Brug søgefunktionen
4. Brug skabelonen når du stiller spørgsmål
5. Hvis intet andet hjælper, så er svaret 42
Brugeravatar
Jesper Møller
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København

Indlægaf Kennith » ons 21 jul, 2010 15:10

Tak for svaret jeg er nu ikke interesseret i at folk skal kunne vælge jeg vil have de allesammen bruger det nye tema når det er færdig. Hvad sker der hvis jeg deaktivere et tema der er i brug vil folk så automatisk blive flyttet over på standard temaet?
Kennith
phpbb begynder
phpbb begynder

Indlægaf Jesper Møller » ons 21 jul, 2010 15:45

Jeps ...
Billede
Inden du spørger i forum:
1. Læs først vejledningen
2. Læs i forum om dit spørgsmål er besvaret tidligere
3. Brug søgefunktionen
4. Brug skabelonen når du stiller spørgsmål
5. Hvis intet andet hjælper, så er svaret 42
Brugeravatar
Jesper Møller
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København

Indlægaf Kennith » ons 21 jul, 2010 20:52

Jeg endte med at buge subsiler som udgangspunkt så vidt jeg lige kunne se er layoutet i den baseret på tabeller mens det i prosilver er baseret på CSS og jeg er nu bedst hjemme i tabellerne.

Jeg har været flittig i dag så jeg er faktisk næsten færdig og jeg har gjort det ved kun at redigere 2 filer stylesheet.css og overall_header.php det var jo nådet sluppet nu undre jeg mig bare over jeg ikke har gjort det før når det ikke var sværere.

Tak for hjælpen
Kennith
phpbb begynder
phpbb begynder

Tilbage til Temaer og grafik